Drzwi otwarte "dwójki"...

Zapraszamy do fotorelacji.

Czytaj więcej!

My bedroom - mój pokój

Lekcja języka angielskiego w klasie 2b dotyczyła podstawowego słownictwa związanego z wnętrzem domu. Uczniowie utrwalali poznane słownictwo ilustrując je w projekcie,przez co łatwiej zapamiętują ich znaczenie. Praca projektantów bardzo dzieciom się podobała!

Czytaj więcej!

Pączkowe szaleństwo w 2b

Tłusty czwartek to najsłodszy dzień w roku. Rozpoczyna on ostatni tydzień karnawału. Jest doskonałą okazją, by skosztować przepysznych pączków i faworków. Tradycja mówi, że każdy z nas powinien tego dnia zjeść przynajmniej jednego, słodkiego pączka.W naszej klasie tłusty czwartek minął na słodko. Na drugie śniadanie przynieśliśmy śniadaniówki z pysznymi, lukrowanymi pączkami. Pączki błyskawicznie znikały, co świadczy o tym, jak były pyszne!

Czytaj więcej!

Wystawa Młyn - Maszyna w Młynach Rothera 4a i 4c

Uczniowie klas 4a i 4c pod opieką p. Beaty Wandzlewicz oraz p. Lidii Bryl odwiedzili wystawę Młyn-Maszyna w Młynach Rothera. W centrum nauki dzieci mogły eksperymentować: transportować, ważyć, rozdrabniać, mielić, odsiewać a także przekonać się, że zboże może być jak dynamit. Uczniowie świetnie się bawili poznając jednocześnie elementy świata nauki i techniki. Odwiedziny w Młynach Rothera mogą być dobrym pomysłem na spędzenie czasu wolnego zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.

Czytaj więcej!

Projekt Die Stadt/miasto

Praca w grupach, w klasach 8 nad projektem Die Stadt/miasto.

Czytaj więcej!

Co się dzieje na lekcjach niemieckiego?

Żywe lekcje niemieckiego. Uczniowie z klasy 7a wstają od ławek i rozmawiają po niemiecku.

Czytaj więcej!

Co się dzieje na lekcjach niemieckiego?

Żywe lekcje niemieckiego. Uczniowie z klasy 7a wstają od ławek i rozmawiają po niemiecku.

Czytaj więcej!

Bezpłatne korzystanie z basenów i lodowisk w czasie ferii

Czytaj więcej!

Szlachetna Paczka w SP2

Film podsumowujący akcję Szlachetna Paczka w naszej szkole!



Czytaj więcej!

Okulary VR – laboratorium przyszłości

Na ostatnich zajęciach w ramach laboratorium przyszłości korzystaliśmy z okularów VR. Dzięki temu uczniowie byli bardziej zaangażowani i lepiej przyswajali wiedzę. Ta ekscytująca i wciągająca technologia zapewniła bogate i niezawodne wrażenia dla uczniów i nauczycieli. Oglądaliśmy zmiany stanów skupienia, budowę liścia i bakterie.

Czytaj więcej!